Frena/ Disqe për Makina në Shitje – Bli Online

Disqet & frenat janë të lidhur ngushtë me ferrotat. Kur shtypni blloqet e frenimit automatikisht disqet e frenimit frenojnë veten dhe për shkak të fërkimit, shpejtësia ulet. Si rregull, disqet e frenave janë bërë vetëm nga metali me cilësi shumë të lartë.

Frena & Disqe për Makina në Shitje - Bli Online
Show Filters

Showing the single result

Showing the single result

 Disqet e frenave janë më të vështirë se blloqet e frenave, prandaj nuk ka nevojë shpesh për t’i zëvendësuar ato. Në sportet moderne me makina në vend të metalit përdoren  karbonado ose qeramikë e përbërë. Këto lloje frenash janë më efektive. Rritja e mëposhtme e efektivitetit është e mundur për shkak të përdorimit të kanaleve të ventilimit në disqet e frenave. Ndërsa zëvendësimi i disit të frenave, blloqet e frenave janë gjithashtu subjekt i zëvendësimit.

Përveç kësaj, blloqet e frenave duhet të zëvendësohen në çift në secilin aks në mënyrë që frenimi të jetë i qëndrueshëm në të dy anët. Përndryshe, kur frenoni, makina mund të largohet. Një domosdoshmëri në zëvendësimin në çift të blloqeve të frenave përcaktohet për arsye sigurie. Siç tregon praktika, nuk është problem, sepse cikli i mirëmbajtjes mund të organizohet në mënyrë që zëvendësimi i blloqeve të frenave të bëhet në të njëjtën kohë. Operacionet me sistemet e frenimit duhet të bëhen vetëm nga specialistë të aftë. Nëse për shkak të instalimit të gabuar të frenave do të ndodhë dëmtimi, kompania e sigurimeve nuk do të dëmshpërblejë.

Prodhuesit e makinave përcaktojnë disqet e frenave si vlerë kufizuese e konsumimit. Gjatë frenimit , blloqet shtypin veten në frenimin e diskut. Ndodh kështu që për shkak të goditjes nga guri i diskut që ështe dëmtuar. Për arsye sigurie, kërkohet një zëvendësim i parakohshëm. Në dyqanin tonë online Karma.al, ju do të gjeni jo vetëm disqe të frenave, por edhe të gjitha pjesët e nevojshme të makinave për riparimin e frenave. Nëse kërkoni blloqe frenash, disqe frenash, rregullator të forcës së frenave, përforcues të ingranazheve të frenave, kalibër frenash, gete frenash ose daulle frenash, do t’i gjeni këtu.

Llojet e Disqeve të Frenimit

Sipas llojit të materialit të përdorur:

  • Hekuri.
  • Karboni.
  • Qeramike.

Nga prania e ventilimit:

  • Me ventilim. Ato përbëhen nga dy pllaka me një hendek midis tyre.
  • Pa ventilim. Ato janë pllaka të forta me vrima, prerje, ose pa to.

Sipas llojit të perforimit (shpimit):

  • Me vrima përmes. Një ftohje shumë efektive, duke devijuar gazin e shkarkimit dhe produktet e djegies. Sidoqoftë, ato kanë pak qëndrueshmëri.
  • Me vrimat e thella. Keni një periudhë të gjatë operacioni.

Cilësia e Disqeve të Trenimit Është e Barabartë me Ngarjen e Sigurt

Përveç rreshtimeve të frenave, disqet e frenave janë përbërësit më të rëndësishëm të sigurisë së një makine. Shumë më e rëndësishme se aftësia e një makine për të drejtuar është aftësia e saj për të frenuar në mënyrë adekuate. Një disk frenash me cilësi të lartë është i lirë dhe kontribuon në mënyrë të konsiderueshme në sigurinë e automjetit.

Ndërtim i thjeshtë

Një disk frenimi është një përbërës prej gize, në thelb, një disk rrethor prej çeliku. Ka një ndërprerje në qendër për të mundësuar fiksimin e tij në qendër. Disqet e frenave janë fiksuar në mënyrë standarde me katër bulona. Disqet e frenave me performancë të lartë kanë pesë vrima shpimi. Disqet e frenave me tre vrima shpimi, dikur të zakonshme në makinat franceze, në ditët e sotme nuk përdoren shumë.

Një disk frenimi është një pjesë (një-copë) edhe pse ekzistojnë konstruksione të ndryshme. Përveç diskut të thjeshtë të frenimit për makina kompakte ose makina me fuqi të reduktuar të motorit, disqe me performancë të lartë dyshe me ventilim të brendshëm janë në dispozicion. Midis diskut të brendshëm dhe të jashtëm, ato janë të pajisura me ajër të kondicionuar, duke furnizuar përgjithmonë ajrin gjatë ngarjes, duke ftohur diskun dhe duke parandaluar në mënyrë efektive mbinxehjen kur frenoni me shpejtësi të lartë. Disqet e frenave të ventiluara brenda janë dukshëm më të shtrenjtë se disqet standarde të frenave pa ventilim.

Veshje e vazhdueshme

Disqet e frenave janë ndërtuar si një përbërës i konsumit dhe kjo nuk është hile e prodhuesit për të fituar para, por më tepër një domosdoshmëri për hir të sigurisë. Disqet e frenave thithin forcat e fërkimit që ndodhin nga presioni i rreshtave të frenave kundër diskut, duke shkaktuar që ai të shkëlqejë. Një disk frenash tepër i fortë dhe i qëndrueshëm do të çonte vetëm në rreshtimin e frenave që shpejt do të copëtohej.

Raporti i zëvendësimit të disqeve të frenave dhe rreshtave të frenave është 2: 1, që nënkupton zëvendësimin e diskut të frenave në çdo zëvendësim të dytë të rreshtave të frenave. Prodhuesit e disqeve të frenave diktojnë një trashësi minimale. Sidoqoftë, trashësia e mbetur e diskut të frenave nuk është i vetmi kriter i rëndësishëm për zëvendësimin.

Kontrollimi i diskut të frenave

Sa herë që ndërrohen rreshtat e frenave, disqet e frenave duhet të kontrollohen plotësisht. Të rëndësishme janë pikat e mëposhtme:

  • Ngjyra
  • Çarja
  • Gryka
  • Trashësia e mbetur

Shkëlqimi i tepërt shkakton një nuancë të kaltërt në çelik. Çeliku ngurtësohet dhe humbet fleksibilitetin e tij. Disqet e frenave kur janë blu dihet që janë djegur dhe kanë nevojë për zëvendësim.

Dështimet e Disqeve të Frenave

  • Çarje në sipërfaqen e punës;
  • Veshje e përbërësit;
  • Dëmtimi mekanik i pjesës;
  • Rruazat në sipërfaqe;
  • Ndryshimi i trashësisë së pjesës.

Shenjat e Disqeve të Frenave dhe Dështimet e Rrotulluesve

  • Kërcitje dhe zhurmë gjatë frenimit;
  • Dridhja e pedalit të frenave;
  • Kohëzgjatja e frenimit;
  • Rritja e konsumit të lëngjeve të frenave;
  • Rrëshqitjet e shpeshta të makinës kur frenoni;
  • Pedali i frenimit që futet brenda.

Shkaqet e Dështimeve të Disqeve të Frenave

  • Instalimi i mbulesave me defekt;
  • Mosrespektimi i rregullave të funksionimit të automjetit;
  • Stili agresiv i ngarjes;
  • Ndikimi i jashtëm;
  • Fundi i periudhës së funksionimit të disqeve.

Diagnostifikimi

Përdorni një matës kalibri për të përcaktuar gjendjen e diskut. Ju duhet të krahasoni trashësinë e përcaktuar të diskut të ri dhe atë të diskut të montuar në makinën tuaj. Dalja e pranueshme është e barabartë me pjesët e 100-të të një milimetri. Është e nevojshme të matni këtë madhësi në një zonë pune ku ndodh rënia.

Këshilla Riparimi dhe Zëvendësimi për Frena & Disqe

Pjesët më të prekura të sistemit të frenimit janë disqet e frenave që duhet të rinovohen rregullisht. Rekomandohet të kryeni zëvendësim çdo 70,000 – 80,000 kilometra operacionale. Sidoqoftë, shoferët me një stil agresiv të ngarjes duhet ta ndryshojnë këtë pjesë më shpesh – çdo 20,000 – 40,000 kilometra operativë. Për të zëvendësuar disqet, veproni si vijon më poshtë:

  • Sigurojeni makinën në vend;
  • Përdorni folenë për të ngritur anën e kërkuar të makinës dhe për të hequr timonin;
  • Lëshoni pistonin e një cilindri pune;
  • Hiqni papastërtitë nga sipërfaqja e shpërndarësit;
  • Zhvidhosni bulonat e fiksuara te disku i frenave drejt qendrës (do t’ju duhet ndihma e një shokut);
  • Hiqni një mbështetje të kalibrit të frenave;
  • Zbritni njësinë e kalibrit;
  • Hiqni jastëkët e frenave (kryeni zëvendësimin e tyre nëse është e nevojshme);
  • Pasi të keni siguruar shpërndarësin, hiqni diskun e frenave të konsumuar;
  • Instaloni një disk të ri.

Avantazhet e Bashkëpunimit me Ne:

  • Ne kemi një gamë të madhe të produkteve.
  • Ne garantojmë cilësinë e secilës pjesë rezervë.
  • Ne ofrojmë forma të përshtatshme për porosi dhe pagesa.
  • Ne kemi përgatitur promovime tërheqëse dhe oferta speciale për ju.
  • Ne do të sigurojmë transport të shpejtë.