Antifriza për Makina në Shitje – Bli Online
Kur afrohet dimri dhe moti i ftohtë pushton vendin, një antifrizë për makinën bëhet mëse e domosdoshme. Ulja e pikës së ngrirjes së ujit që gjendet në sistemin e ftohjes së motorit tuaj ndihmon në mbrojtjen e automjetit tuaj nga dëmtimi i padëshiruar i radiatorëve dhe përbërësve të tjerë.
Showing the single result
Showing the single result
Antifriza nuk është vetëm për temperaturat minus, është gjithnjë e dobishme të kesh në mbajtësen e ujit. Parandalon korrozionin dhe ndihmon në ndalimin e mbinxehjes së automjetit, duke e mbajtur motorin tuaj në formë dhe funksional. Ekzistojnë dy lloje kryesore të antifrizës: e përzierë (e përqendruar) dhe e gatshme. Përqendrimi i antifrizës duhet të hollohet para se të përdoret, i përzier i gatshëm është, siç sugjeron emri, i gatshëm për t’u përdorur menjëherë – ideal për tu mbushur gjatë rrugës! Është gjithmonë e rëndësishme të kontrolloni dy herë se cilën antifrizë kërkon makina juaj, para se të bëni blerjen e saj – nëse nuk jeni i sigurt se çfarë të zgjidhni, ekipi i Karma.al do të jetë i kënaqur t’ju ndihmojë!
Antifriza është heroi i fshehur i motorëve të automjetëve tanë. Nëse nuk e dini se si funksionon antifriza, është shumë e thjeshtë. Antifriza i shtohet ujit në sistemin e ftohjes së motorit tuaj që ul pikën e tij të ngrirjes (dhe ngre edhe pikën e tij të vlimit). Është arsyeja pse lëngu në radiatorin tuaj nuk ngrin kur gjithçka tjetër duket se është! Ju mund të zgjidhni një ftohës të përqendruar që duhet të përzihet me ujë ose një të gatshëm të përzier që mund të përdoret menjëherë.
Natyrisht, të dy llojet mund t’i gjeni në Karma.al. Nëse nuk e dini cili antifrizë është më e mirë për makinën tuaj, motorri i kërkimit tonë mund t’ju ndihmojë të ngushtoni kërkimin tuaj. Ju mund të zgjidhni nga një nga gamat tona antifrizë të Karma.al që ka ndihmuar shoferët për dekada ose një version të markës nga prodhuesi kryesor Comma. Antifriza siguron mbrojtje thelbësore, kështu që ngarja ndërsa nivelet janë të ulëta nuk rekomandohet.
Llojet e Antifrizës
Sipas përbërjes:
TAI (Teknologjia e Acidit Inorganik)
Këto bazohen në një tretësirë të ujit-glikolit dhe aditivëve jo-organikë, kryesisht fosfateve, nitrateve dhe silikateve. Këto aditivë, duke reaguar me njëri-tjetrin, krijojnë një film mbrojtës në sipërfaqet e pjesëve. Me kalimin e kohës, numri i tyre zvogëlohet, dhe elementët e sistemit janë të ekspozuar ndaj ndikimeve gërryese. Ky lloj antifrize shpesh është jeshil ose blu në jeshil. Përbërjet e tilla janë të lira, por kërkojnë zëvendësim më të shpeshtë.
TAO (Teknologjia e Acidit Organik)
Këto janë një përzierje e monoetilenit glikolit me aditivë organikë – karboksilate. Ata kanë një jetë më të gjatë shërbimi. Ata sigurojnë mbrojtje të shkëlqyer për pjesët e sistemit nga korrozioni dhe kavitacioni. Ata nuk duhet të përzihen me llojet e tjera të antifrizave. Produktet e kësaj klase janë me ngjyrë të kuqe të ndezur, portokalli ose vjollcë.
TAOH (Teknologjia e Acidit Organik Hibrid)
Këto produkte përmbajnë aditivë organikë dhe inorganikë. Ato janë më të lira se TAO dhe mbrojtje më të mirë nga korrozioni sesa TAI. Ata ruajnë efikasitetin për përdorimin disa vjeçar. Ato mund të jenë me ngjyra të ndryshme: rozë, blu në jeshile, por më shpesh në të verdhë ose portokalli.
Lobrid ose SOAT (Teknologji Acid Organik të Rritur me Hibrid të Ulët ose Silikon)
Së bashku me aditivët organikë, këto përmbajnë përbërje të silicit. Ato kanë një pikë vlimi më të lartë – deri në 135 ° C. Ato janë perfekte për njësitë shumë të ngarkuara. Antifrizët e tillë janë veçanërisht të efektshëm për mbrojtjen e radiatorëve të aluminit. Ata kanë një jetë të gjatë shërbimi dhe zakonisht kanë ngjyrë të kuqe të ndezur ose ngjyrë vjollcë.
Bazuar në Propilen Glikol
këto produkte janë më pak helmuese se të gjitha produktet e përmendura më sipër bazuar në etilen glikol. Ato përmbajnë frenues organikë të korrozionit dhe njihen për jetëgjatësinë e tyre të gjatë.
Këshilla Operative për Antifrizën
Zëvendësoni antifrizën në intervalin e rekomanduar. Kjo ndikon drejtpërdrejt në integritetin e elementeve të sistemit të ftohjes dhe efikasitetin e tyre. Zgjidhni vetëm produktet që janë të përshtatshme për automjetin tuaj. Për shembull, është e ndaluar të përdorni lëngje TAO dhe TAOH në radiatorët prej bronzi. Asnjëherë mos përzieni produkte të klasave të ndryshme, edhe nëse janë me të njëjtën ngjyrë: siç mund ta shihni, produktet me përmbajtje të ndryshme mund të jenë me të njëjtën ngjyrë. Zëvendësoni pompën e ujit në kohë. Kur plotësoni antifrizën, sigurohuni që papastërtia të mos hyjë në rezervuarin e ftohësit. Gjithmonë hidhni antifrizë në raportin e rekomanduar nga prodhuesi i makinës për zonën tuaj specifike.
Simptomat e Përkeqësimit të Antifrizës
Nëse antifriza merr një ngjyrë të ndryshkur, kjo tregon korrozionin e përbërësve të sistemit dhe se frenuesit e korrozionit kanë ndaluar kryerjen e funksionit të tyre. Korja në muret e rezervuarit të ftohësit, në veçanti, tregon përkeqësimin e lëngut. Mund të rezultojë në bllokim të radiatorit dhe kanaleve të ftohjes, gjë që ndikon përgjithësisht në efikasitetin e sistemit. Trashja e ftohësit zakonisht tregon hyrjen e vajit në sistem. Ngrirja shkaktohet nga një përqendrim shumë i lartë i ujit në ftohës.
Shkaqet e Përkeqësimit të Parakohshëm të Antifrizës
Ndotja e antifrizës më së shpeshti shkaktohet nga konsumimi i njësive mekanike të sistemit të ftohjes, posaçërisht nga pompa e ujit. Mund të shkaktohet gjithashtu nga përdorimi i pakujdesshëm, për shembull, duke lënë papastërtitë të futen në kapakun e rezervuarit të zgjerimit gjatë servisit. Produktet e korrozionit, të cilat mund të shkaktohen nga përdorimi i përbërësve të bërë nga materiale të papajtueshme, të tilla si alumini dhe bakri, gjithashtu mund të çojnë në përkeqësim. Shfaqja e kores ose llumit mund të shkaktohet nga përzierja e përbërjeve të papërshtatshme ose djegia e një copë litari me kokë cilindri dhe hyrja e vajit në sistemin e ftohjes.
Pyetjet e Bëra më Shpesh
Si mund të vendos antifrizën në automjetin tim?
Lironi kapakun e rezervuarit vetëm pak dhe tërhiquni pak pasi presioni lirohet në çdo rast. Pastaj, hiqni kapakun plotësisht. Nëse niveli i ftohësit është i ulët, shtoni ftohësin e duhur në rezervuar (jo vetë radiatorin). Ju mund të përdorni ftohës të holluar në vetvete, ose një përzierje 50/50 të ftohësit të përqendruar dhe ujit të distiluar. Ju mund të dëshironi të përdorni një gyp për të parandaluar derdhjen e lëngut.
Si mund ta kontrolloj nivelin e ftohësit?
Në vend që të hiqni kapakun e radiatorit, thjesht kontrolloni nëse lëngu arrin në vijën e plotë në anën e rezervuarit të ftohësit. Nëse lëngu nuk arrin këtë vijë, shtoni një përzierje 50/50 të ujit dhe ftohësit derisa të arrijë.
Sa shpesh duhet ta kontrolloj këtë?
Mund të duket jo praktike, por duhet të kontrolloni me të vërtetë ftohësin / antifrizin tuaj të paktën çdo dy javë, në varësi të sasisë së udhëtimit që bëni dhe moshës së automjetit tuaj. Lajmi i mirë është se shumica e makinave do t’ju paralajmërojnë për problemet përmes një matësi në kroskot.