Vaj Makine në Shitje – Bli Online

Blini në internet nga furnizuesi më i madh dhe më i mirë i pavarur në internet Karma.al, këtu do të gjeni vaj makine në shitje nga të gjitha llojet dhe për të gjitha funksionet!

Vaj Makine në Shitje - Bli Online
Show Filters

Showing the single result

Showing the single result

Këtu do të gjeni një gamë masive të vajrave të motorrit për makina plotësisht sintetikë, gjysmë sintetikë dhe mineralë, të zgjedhur me dorë nga ekspertët tanë të lubrifikantëve. Ne krenohemi që kemi nje produkt për çdo buxhet. Ne gjithashtu kemi një gamë të shkëlqyeshme të lubrifikantëve me performancë të lartë të bazuar në ester, vajra specifik për motorsport / garash dhe një mori vajrash klasikë automjetesh … pavarësisht nga nevojat tuaja, ne kemi ate qe duhet.

Vaji i motorit të makinës është një pjesë jetike e motorit tuaj … kushtojini vëmendje intervalit tuaj të ndryshimit të vajit, kontrolloni dhe plotësoni nivelet tuaja midis shërbimeve dhe zgjidhni një vaj me cilësi të lartë që është i specifikimit të duhur. Në këtë mënyrë ju do të maksimizoni efikasitetin e motorit tuaj dhe do të zgjasni jetën e automjetit tuaj.

Nëse nuk jeni i sigurt se çfarë lloji të vajit motorik kërkon automjeti juaj, normalisht do të gjeni specifikimet në manualin tuaj, por gjithmonë mund të futni regjistrimin e automjetit tuaj për të marrë rekomandimet tona.

Funksioni më i dukshëm i vajit të motorit të makinës është vajosja, por vaji i makinës mbron gjithashtu nga korrozioni i përbërësve të motorit dhe pastron depozitat dhe ndotësit që mund të lindin si nënprodukte të djegies. Vaji është gjithashtu përgjegjës për një përqindje të madhe të ftohjes duke qarkulluar ngrohtësi në mënyrë më të barabartë në të gjithë bllokun e motorit.

Klasifikimi i vajrave të motorit

SAE

Bazohet në karakteristikat e viskozitetit të vajrave në temperatura të ndryshme. Eshtë zhvilluar nga komuniteti i inxhinierëve të transportit motorik SAE International. Për shkak të këtij klasifikimi, të gjitha materialet e vajosjes mund të ndahen në ato të dimrit, verës dhe gjithë sezonit.

API

Sipas klasifikimit të Institutit Amerikan të Naftës, të gjitha materialet e vajosjes mund të ndahen në grupet e mëposhtme: S – për njësitë e energjisë me benzinë, C dhe F – për ato me naftë. Sipas veçorive të motorit, secila prej tyre ndahet në kategori shërbimi të shënuara edhe me shkronja. Produktet e kategorive të shërbimit SN, CK-4 dhe FA-4 përputhen me kërkesat më të fundit.

ACEA

Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve dallon 3 kategori të lubrifikantëve sipas karakteristikave të funksionimit:

  • А / В Për motorët me naftë dhe benzinë me konfigurime të ndryshme.
  • C. Për njësitë e reja të energjisë me katalizatorë ose filtra grimcash.
  • E. Për motorët me naftë të automjeteve të ngarkesave dhe automjeteve speciale.

Llojet e vajrave motorike sipas përbërjes

Në klasifikimin e vajrave bazë për njësitë e energjisë, Instituti Amerikan i Naftës merr parasysh jo vetëm përbërjen e tyre, por edhe teknikën e prodhimit, duke ndarë kështu të gjitha produktet në 5 grupe:

Produktet e bëra nga distilimi i naftës pa trajtim shtesë.

  • Distilimet e naftës të cilat i nënshtrohenn rafinerisë shtesë.
  • Distilatet e naftës të bëra me metodën e rafinerisë së strukturuar me hidrokarbura paraprake të shumëfishta duke përdorur hidrogjen.
  • Polialfalefina me zinxhir të shkurtër e bërë nga sinteza kimike.
  • Produkte të bazuara në polieter të sintetizuara kimikisht.

Klasifikimi më i zakonshëm përfshin ndarjen e të gjitha produkteve sipas përbërjes në 3 grupe:

Minerale

Ato përfshijnë lubrifikantë të bazuar në grupet I dhe II sipas API. Ata janë motorë të lirë dhe të përshtatshëm me kilometrazh të lartë.

Gjysmë sintetike

Përbërja e tyre përfshin jo më pak se 25% të vajrave të grupit III, IV ose V. Ato janë më efektive se ato minerale dhe më të lira se ato sintetike.

Sintetike

Përbërja e tyre përfshin jo më pak se 30% të produkteve të grupit III, IV ose V. Ata kanë një interval të zgjatur zëvendësimi dhe shpërndajnë aditivët me mirë.

Këshilla të funksionimit

Mesatarisht, jetëgjatësia e vajit të motorit është 10,000–15,000 km, dhe me një ngarkesë të konsiderueshme në motor mund të vlerësohet të jetë rreth 8,000–6,000 km. Përveç kësaj, rekomandohet ta ndryshoni atë të paktën një herë në vit, edhe nëse nuk e keni përdorur makinën tuaj. Çdo 1000 km, duhet të kontrolloni nivelin dhe gjendjen e lubrifikantit me shkopin e vajit. Kur ndërroni vajin, mos përzierni lubrifikantë të llojeve dhe markave të ndryshme.Eshtë e rëndësishme të përdorni vetëm atë që rekomandon prodhuesi i makinës. 

Shkaqet dhe shenjat e degradimit të vajit të motorit

  • Përzierja e lubrifikantëve të llojeve dhe gradave të ndryshme çon në formimin e depozitave të patretshme në muret e motorit. Këtë mund ta vëreni në shkopin e vajit gjatë inspektimit.
  • Disa lëngje humbin vetitë e tyre si rezultat i ekspozimit ndaj temperaturave të larta ose të ulëta, ose rrjedhjes së antifrizit në sistemin e lubrifikimit. Ju do të vini re një ndryshim në qëndrueshmërinë ose emulsifikimin kur kontrolloni me shkopin e matjes.
  • Si rezultat i përdorimit të gjatë, lëngu humbet vetitë e tij, gjë që tregohet nga një ndryshim në qëndrueshmërinë dhe ngjyrën e tij.
  • Përdorimi i zgjatur i vajit te motorit ndikon negativisht në cilësinë e lubrifikantit. Intervali i zëvendësimit duhet të zvogëlohet në këtë rast.

Si të ndryshoni vajin e makines

  • Parkojeni automjetin në një sipërfaqe të barabartë dhe lejoni që motori të ftohet për 10 minuta.
  • Zhvidhosni spinën e kullimit të tiganit të vajit të motorit.
  • Kulloni produktin e mbeturinave në një enë të përgatitur.
  • Kur ndërroni vajin, sigurohuni që të instaloni një filtër të ri të vajit. Një i bllokuar nuk mund të funksionojë në mënyrë efikase.
  • Para instalimit të filtrit, hidhni rreth 200 ml vaj në të dhe përdorni pak vaj për të lubrifikuar unazën O të filtrit.
  • Së pari, derdhni rreth 80% të sasisë së lëngut të përshkruar nga prodhuesi i makinës. Pastaj shtoni pjesën tjetër gradualisht, rreth 150 ml në të njëjtën kohë, dhe vazhdoni të kontrolloni nivelin me shkopin. Pjesa e sipërme e shenjës së vajit duhet të jetë midis linjave “Min” dhe “Max”.
  • Kontrolloni të gjitha vulat dhe copë litarët dhe kapakun e vajit. Zëvendësoni ato nëse është e nevojshme.

Pyetjet e bëra më shpesh

Çfarë është vaji i motorit të makinës?

Funksioni kryesor i vajit të motorit është të lubrifikoni përbërësit e brendshëm të motorit të makinës suaj. Sidoqoftë, ai gjithashtu bën një mori detyrash të tjera si ftohja e motorit, duke shpërndarë nxehtësinë në mënyrë më të barabartë; pastrimi, përdorimi i detergjenteve shtesë të vajit të integruar; mbyllja e përmirësuar, duke përdorur viskozitetin e saktë të vajit; frenimi i korrozionit, duke përdorur paketën shtesë të vajit të integruar në vaj.

Pse kanë rëndësi shenimet dhe specifikimet e vajit të motorit?

Motori i secilit automjet prodhohet dhe projektohet rreth një shkalle / viskoziteti të caktuar të vajit të motorit plus një specifikim shumë specifik. Specifikimet janë shumë të ndryshme për të përballuar tensionet dhe streset jashtëzakonisht të ndryshme që duhet të përballojnë motorët e automjeteve (madhësia e cc, DPF, naftë dhe benzinë). Prandaj, për të ruajtur efikasitetin, jetëgjatësinë dhe performancën tuaj të motorit duhet të qëndroni gjithmonë me vajin që motori juaj është krijuar (përveç nëse është modifikuar me performancë të rëndë).