Marmita për Makina në Shitje – Bli Online

Po kërkoni të gjeni dhe blini marmita, rezervat e marmitave të makinave, Pjesët e zevendesimi per marmita? Atëherë cdo gje qe ju nevojitet gjendet tek Karma.al

Marmita për Makina në Shitje - Bli OnlineMarmita për Makina në Shitje - Bli Online
Show Filters

Showing the single result

Showing the single result

Përmes rrjetit tonë të pjeseve te makinave qe shiten 100% online, të njohur ndryshe si Karma.al. Ne mund t’ju ofrojme dhe furnizojmë marmitat e automjeteve me cmimet me te mira pa marrë parasysh se ku jetoni. Rrjeti ynë do të dërgojë Pjesë të Reja me çmime të lira, ose edhe Pjesë të Përdorura të marmitave me cmime shumë me të lira direkt në derën tuaj. 

Pra, tani e tutje, nuk ka nevojë që ju të shkoni nga nje dyqan ne tjetrin, nuk ka nevojë që ju të vizitoni cdo varreze makine, duke kërkuar pjesët e duhura per marmitat, nuk ka nevojë të kaloni orë të tëra duke kërkuar në internet. Lejoni Karma.al të bëjë punën për ju përmes Rrjetit tonë Profesional të Rezervave të Automjeteve dhe Furnizuesve të Pjesëve të marmitave dhe merrni pjesën e shkarkimit ose rezervën e shkarkimit që po kërkoni  direkt tek ju me nej dorezim super te shpejte, ne kohe rekord.

Projektimi i sistemit të Marmitave

Sistemi i shkarkimit të automjeteve moderne zakonisht përbëhet nga përbërësit e mëposhtëm:

Kolektori i shkarkimit

Kjo është e bashkangjitur në motor. Numri i tubave kryesorë të kolektorit të shkarkimit përkon me numrin e cilindrave që ka motori. Ky përbërës mbledh gazrat e shkarkimit në tubacionin e poshtëm. Siguron pastrimin e dhomave të djegies së motorit. Lidhja midis këtyre njësive është e mbyllur me një copë gaskete.

Gypi

Lidh kolektorin e shkarkimit me një konvertues ose rezonator katalitik. Përdoret për transport të mëtejshëm të gazrave të shkarkimit. Projektimi i tij shpesh përfshin një tub fleksibël, një kompensues elastik të veçantë që ekuilibron luhatjet e temperaturës dhe dridhjet e prodhuara nga motori.

Konverteri katalitik

Substancat e dëmshme në gazrat e shkarkimit reagojnë me veshjen e elementeve të konvertuesit katalitik dhe shndërrohen në përbërje të padëmshme. Konvertuesit katalitikë ndihmojnë në uljen e konsiderueshme të toksicitetit të emetimeve.

Filtri i grimcave

Ky është krijuar për të pastruar gazrat e shkarkimit por vetëm në motorët me naftë.

Rezonatori ose silenciatori paraprak

Kjo përdoret për të zvogëluar nivelin e zhurmës dhe për të ekuilibruar pulsimin e rrjedhës së gazit të shkarkimit.

Silenciatori kryesor ose fundor

Siguron shtypjen përfundimtare të zhurmës.

Lidhësit, vulat dhe copë litarët

Të gjithë përbërësit e sistemit të shkarkimit janë të lidhur me njëri-tjetrin përmes tubacionit. Lidhjet e tyre mund të vulosen me copë litari.

Montimet

Sistemi i shkarkimit është i bashkangjitur në pjesën e poshtme të makinës nga varëse speciale prej metali gome me kapëse. Këto montime parandalojnë transferimin e dridhjeve në trupin e makinës.

Këshilla për mirëmbajtjen

Rregulloni difektet e motorit në kohë

Ndezja e vonuar, mosfunksionimi dhe një përzierje e pasur e karburantit ajër sjellin djegien e karburantit në sistemin e shkarkimit, duke shkaktuar kështu që elementët e tij të digjen. Për të njëjtën arsye, as përdorimi i benzinës me cilësi të dobët nuk rekomandohet.

Lëreni motorin të funksionojë me xhiro të larta herë pas here

Kjo do të heqë oksidet dhe depozitat e blozës nga elementët e silenciatorit.

Shmang pellgjet

Një ndryshim i papritur i temperaturës mund të shkaktojë çarje të përbërësve.

Shenjat e Mosfunksionimit të Marmitës

Silenciatorët e djegur, vula e konsumuar nga korrozioni dhe keqfunksionimet e tjera shpesh shoqërohen me zhurma të mëdha nga motori kur eshte i ndezur. Duke qëndruar jashtë, mund të vini re gazra të shkarkimit që vijnë nga poshtë kapakut ose poshtë automjetit. Ndonjëherë këto do të hyjnë në brendësi të makinës. Erërat e këqija kur ndizni një motor të ftohtë mund të nënkuptojnë bllokimin e konvertuesit tuaj katalitik. Ky problem shpesh shkon paralelisht me performancën e zvogëluar të automjetit, rritjen e konsumit të vajit dhe karburantit dhe vështirësive kur ndizni motorin. Tingujt metalikë që vijnë nga poshtë automjetit gjatë ngasjes mund të jenë një shenjë e një varëse rigoroze të silenciatorit.

Funksionimi i silenciatorit çon në formimin e kondensatës brenda elementeve të tij. Kjo mund të bëjë që pjesët të gërryhen. Prandaj, kur zëvendësoni përbërësit e sistemit të shkarkimit, zgjidhni ato të bëra nga materiale rezistente ndaj korrozionit si çeliku i pandryshkshëm. Ngasja e shpeshtë në distancë të shkurtër shkakton depozitime të karbonit dhe blozës në elementët e sistemit dhe mund të rezultojë në bllokimin e sistemit.

Diagnostifikimi

Së pari, duhet të mbikqyrni tingullin e motorit dhe sistemit të shkarkimit. Tingulli duhet të jetë i qëndrueshëm, me vëllim të moderuar dhe pa tinguj shtesë të dukshëm (trokitje, kërcitje, fishkëllimë ose goditje). Pastaj duhet të kryeni një inspektim. Korrozioni dhe dëmtimi mekanik janë shkaqet më të zakonshme të defekteve të sistemit të shkarkimit. Nëse analiza e sistemit vizual dhe të zërit nuk ka zbuluar dëmtime, kërkohet një diagnozë e plotë kompjuterike në dyqanin e shërbimeve.

Riparimi dhe zëvendësimi i sistemit të shkarkimit (marmitave)

Riparimi i sistemit të shkarkimit është nje pune intensive. Sidoqoftë, mund t’i kryeni vetë. Zëvendësimi i pjesshëm i elementit të dështuar kryhet duke përdorur makinerinë e saldimit. Pjesa e prishur pritet dhe një i ri është ngjitur në vend të tij. Kur punoni me sistemin e shkarkimit, kini kujdes, sepse konverteri katalitik përmban substanca të rrezikshme. Për më tepër, katalizatori është elementi i vetëm i sistemit, i cili ka një jetëgjatësi të përcaktuar qartë. Duhet të zëvendësohet domosdoshmërisht pas 120 000-150 000 kilometrash.

Si funksionon një sistem shkarkimi?

Pasi të digjet përzierja e karburantit-ajrit, të gjithë gazrat helmues të lëna ose të prodhuara mblidhen në kolektor. Sistemi transporton të gjithë elementët e mbetur pas djegies në këtë pjesë të konstruksionit nën presion të lartë. Pastaj të gjitha përbërjet helmuese transportohen nga kolektori në tubin e marrësit.

Ka një temperaturë jashtëzakonisht të lartë në këtë pjesë të sistemit të shkarkimit. Mund të arrijë deri në një mijë gradë celsius. Pastaj gazrat kalojnë direkt në katalizim përmes goferit të tubit marrjes. Në këtë zonë të sistemit, përbërjet helmuese që kanë mbetur kryesisht digjen dhe niveli toksik i gazit të shkarkimit zvogëlohet. Në disa modele makinash, katalizimi në thelb ul nivelin e zhurmës së motorit përveç rezonatorit. Pasi produktet e ngjashme me gazin e djegies kalojnë katalizatorin dhe rezonatorin ata futen brenda silenciatorit të automjetit i cili përveç kësaj zvogëlon zhurmën e prodhuar dhe më në fund lejon pjesën tjetër të përbërjeve të djegura nga trupi i automobilit.